Zaloguj się | Rejestracja

Czwartek, 25 maja 2017

imieniny: Grzegorza, Magdy, Marii Magdaleny

Pilne!
  • Najtańsze teksty sponsorowane w gazecie elblag24.pl. Zadzwoń już TERAZ! Tel: 668-869-872
07.04.2017 08:25 | rd. | 2 komentarze

Piwo Specjal opowiada legendy z naszego regionu

Piwo Specjal rozpoczyna kampanię “Legenda Północy”. Największa marka regionalna z Polski, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu.

Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas.

Opowieści zebrane na północy Polski zostały zapisane w formie komiksów, dzięki czemu stały się atrakcyjne i przystępne, szczególnie dla młodszych konsumentów. Przywołując lokalne legendy, Specjal podkreśla swoje związki z tradycjami, regionem i ludźmi, którzy tu żyją. Dzięki kampanii “Legenda Północy” mogą oni przypomnieć sobie o historii miejsca, z którego pochodzą i poczuć dumę z lokalnych korzeni i swojej ulubionej marki.

Komiksy, filmy animowane i słuchowiska radiowe odkrywają przed mieszkańcami Pomorza, Warmii i Mazur oraz Kujaw historie, z których płynie to, co dla nich naprawdę ważne: honor, wolność, odwaga, charakter, przyjaźń. Legendy Specjala pojawiły się na billboardach, prasie, radiu, muralach, w kinach i w Internecie. Legendarna kampania Specjala wystartowała na początku kwietnia 2017 r. Wszystkie legendy dostępne są na nowej stronie www.legendapolnocy.pl.

Kolekcjonerzy, a szczególnie birofile docenią z pewnością limitowaną edycję Specjala z dziesięcioma legendami na puszkach butelkach.

Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest to marka piwa pochodząca z Browaru w Elblągu i sprzedawana jako marka regionalna na północy Polski. Znakomity i zawsze rozpoznawalny smak Specjala jest efektem zaangażowania i profesjonalizmu elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 r.

Nową kreację Specjala stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online, media zaplanował i zakupił dom mediowyMediavest. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots PR. Projekt opakowań Wilk Studio.

 




TOP FAKTY