„Biedronka” gotowa na wolne niedziele. Zobacz co się zmieni

W związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadza zmiany w funkcjonowaniu swoich placówek. Dotyczą one godzin otwarcia sklepów oraz jak najsprawniejszego sposobu obsługi klientów. Celem tym zmian jest zapewnienie jak największego komfortu zakupowego dla klientów.

Najważniejsze zmiany, które wchodzą w życie już od tego tygodnia to:

  • Wydłużenie godzin otwarcia sklepów w każdy piątek i sobotę o godzinę, dzięki czemu będą one czynne przynajmniej do godz. 22.00. Część sklepów w wybranych lokalizacjach będzie czynna nawet do godz. 23.00.
  • Otwarcie wszystkich kas w sklepach Biedronka w godzinach szczytu w piątki i soboty. Ich zakres godzinowy może się różnić w zależności od lokalizacji, jednak gwarancja wszystkich otwartych kas obejmie 5 godzin w każdym z tych dni.
  • Zwiększona częstotliwość dostaw do sklepów w okresie weekendowym tak, by zapewnić pełną dostępność produktów świeżych oraz promocyjnych.
  • Większa liczba promocji w ciągu tygodnia tak, by ruch klientów rozłożył się bardziej równomiernie na poszczególne dni.

Aby sprostać oczekiwaniom zakupowym klientów i obsłużyć spodziewany większy ruch, w piątki i soboty w sklepach należących do sieci będzie pracowało 5 tysięcy osób więcej niż podczas dotychczasowych weekendów.

– Respektując przepisy prawa, na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy konkretne działania, aby zapewnić pełną dostępność produktów i sprawną obsługę przy kasach, a dzięki temu zadbać o satysfakcję klientów podczas zakupów. Oczywiście, wszyscy będziemy się uczyli tej nowej sytuacji, dlatego w najbliższych tygodniach bardzo dokładnie będziemy analizować zachowania naszych klientów i – jeśli zajdzie taka potrzeba – wprowadzać kolejne zmiany – mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

O szczegółach wprowadzanych zmian klienci dowiedzą się również ze specjalnej kampanii informacyjnej, która rusza w mediach. Biedronka przygotowała spot telewizyjny dostępny też na profilu https://www.youtube.com/watch?v=e0ivBLduc2Y&feature=youtu.be  oraz plakaty w sklepach, zamieszczane przy kasach oraz przy wejściu. Klientom, którzy podali swoje dane kontaktowe w trakcie rejestracji do programu „Moja Biedronka”, wysyłane są również sms-y przypominające o kalendarzu handlowym na najbliższe dni

 

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register