Jak zwiększyć ruch na stronie firmowej? Poznaj 2 proste sposoby!

Internet stał się nowoczesnym kanałem dystrybucji usług i towarów, który kusi coraz więcej przedsiębiorców. Stworzenie atrakcyjnej wizualnie strony nie gwarantuje jednak zwiększenia sprzedaży. Aby zaistnieć w sieci witryna firmowa potrzebuje wartościowego ruchu. Jak jednak przyciągnąć potencjalnych klientów? Poniżej prezentujemy dwa skuteczne sposoby na promowanie firmy w internecie!

Pozycjonowanie stron www skutecznym sposobem na zwiększenie zysków

Najskuteczniejszym sposobem na reklamowanie firmy w internecie jest pozycjonowanie stron www . Usługa ta to zbiór działań mających na celu zdecydowane zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron zawsze rozpoczyna się od wnikliwego audytu SEO, który pozwala określić newralgiczne sfery witryny firmowej. Następnie wykonywana jest optymalizacja SEO kodu strony i tworzone są unikatowe treści nasycane wybranymi słowami kluczowymi. Kolejnym etapem jest pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony firmy. – mówił specjalista SEO z agencji afterweb.pl. Pozycjonowanie stron www jest procesem długotrwałym, jednak przynoszący znaczne efekty. Na rezultaty firmy nawiązujące współpracę z agencjami muszą poczekać zazwyczaj od 3 do 6 miesięcy. Osiągnięcie pozycji w pierwszej 10 wyników wyszukiwania jest gwarancją ściągnięcia wartościowego ruchu na stronę, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron www jest obecnie najpopularniejszą formą reklamy niejawnej w wyszukiwarce. Warto podkreślić, że usługa pozycjonowania prowadzona w przemyślany sposób jest też świetnym sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie zaufania do marki.

Kampania linków sponsorowanych sposobem na szybkie promowanie strony firmowej

Promowanie witryny firmowej w linkach sponsorowanych jest drugim skutecznym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie. Przedsiębiorca wpłacając środki pieniężne na indywidualne konto Google i ustawiając reklamę ma możliwość natychmiastowego promowania swojego biznesu w wyszukiwarce. Reklama Google AdWords wyświetlania jest w wynikach płatnych na wybrane przez firmę frazy kluczowe. Wysokość pozycji ustalana jest na zasadzie licytacji, a to oznacza, że im więcej płacimy tym korzystniejsze miejsce otrzymujemy. Minusem Google AdWords jest bez wątpienia koszt, który w przypadku branż konkurencyjnych może być bardzo wysoki. Kampanie linków sponsorowanych sprawdzą się do promowania produktów lub usług sezonowych lub firm działających w branżach niszowych, gdzie konkurencja nie jest zbyt znaczna. Plusem Google AdWords jest możliwość bieżącego śledzenia efektów reklamy i wprowadzania w dowolnym czasie ewentualnych zmian. Jeśli nie posiadamy odpowiedniego doświadczenia i wiedzy warto powierzyć prowadzenie kampanii doświadczonej agencji. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że przeznaczone środki na reklamę zostaną spożytkowane w jak najefektywniejszy sposób.

1 komentarz

  • Marianna Reply

    22 sierpnia 2018 at 08:13

    Świetny artykuł.
    Ja postawiłam w swojej firmie na sprawne pozycjonowanie.
    Dzięki czemu ruch na mojej stronie się zwiększył,co wpłynęło na zwiększenie liczby klientów.

Pozostaw odpowiedź Marianna Anuluj pisanie odpowiedzi

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register