Jak zwiększyć sprzedaż poprzez reklamę internetową? Sprawdź odpowiedź!

Zdobycie nowych klientów za pośrednictwem internetu nie jest rzeczą łatwą. Na pomoc przychodzi reklama internetowa, która może w skuteczny sposób pomóc nam przyciągnąć potencjalnych klientów do naszego biznesu. Na jakie rozwiązania warto jednak postawić? W poniższym artykule zaprezentujemy 4 sposoby na skuteczną reklamę internetową.

Nowoczesny kanał dystrybucji kusi wielu

Internet przyniósł wiele możliwości, również dla przedsiębiorców, którzy za pośrednictwem strony mogą dotrzeć do klientów z całej Polski. Stworzenie wizualnie atrakcyjnej witryny nie jest jednak równoznaczne z przyciągnięciem na nią internautów. W celu wygenerowani wartościowego ruchu na stronie internetowej, a finalnie sprzedaży konieczne jest zainwestowanie w reklamę internetową. Oto najskuteczniejsze sposoby promowania biznesu w sieci:

  • pozycjonowanie stron – to usługa obejmująca szeroki katalog działań mających na celu wypromowanie witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Google ustala ranking wyszukiwarki z uwzględnieniem ponad 200 czynników, a pozycjonowanie stron ma na celu, jak najlepsze dopasowanie strony i odnośników zewnętrznych do tych wymagań. Wypromowanie do czołowych pozycji w wyszukiwarce na wartościowe dla firmy słowa i frazy kluczowe jest gwarancją przyciągnięcia wielu potencjalnych klientów, a finalnie zwiększenia sprzedaży. Na skuteczne pozycjonowanie stron składa się wybór słów kluczowych, audyt SEO, przygotowanie treści, optymalizacja witryny oraz link building. Oczywiście pozycjonowanie stron to też reagowanie na wszelkie zmiany w algorytmach i działania konkurencji. – mówił specjalista z agencji INSEO. Pozycjonowanie stron  jest najskuteczniejszą formą reklamy internetowej przynoszącą długofalowe efekty.
  • linki sponsorowane – reklama Google AdWords umożliwia wyświetlanie reklamy/odnośnika do strony firmy na wybrane słowa kluczowe na szczycie wyników wyszukiwania w obszarze płatnym. Przedsiębiorca wpłacając środki pieniężne na indywidualne konto w Google, wybierając frazy kluczowe i tworząc teksty reklam może natychmiast promować swoją witrynę firmową. Opłata w reklamie Google AdWords pobierana jest za kliknięcie, a stawka i pozycja w wynikach płatnych ustalana jest na zasadzie licytacji. To oznacza, że im więcej płacimy tym korzystniejsze pozycje możemy uzyskać. To sprawia, że w przypadku konkurencyjnych branż stawka za kliknięcie może być bardzo wysoka. Ponadto zaprzestając wpłacania środków do Google nasza reklama nie będzie wyświetlana.
  • mailing – to forma reklamy polegająca na rozsyłaniu do zebranej listy adresów wiadomości e-mail. Skuteczność e-mail marketingu zależy w dużej mierze od jakości zebranej bazy kontaktów. Oczywiście posiadana lista musi zostać zgromadzona zgodnie z obowiązującym prawem. Mailing to świetny sposób, by informować klientów o nowych promocjach lub zachęcić do ponownego zakupu. Nie należy, jednak zadręczać odbiorców wiadomościami. E-mail marketing powinien być prowadzony w sposób przemyślany.
  • content marketing – to forma reklamy internetowej polegająca na publikowaniu atrakcyjnych artykułów na blogu firmowym lub w portalach zewnętrznych. Publikując unikatowe, użyteczne treści możemy przyciągnąć użytkowników na witrynę firmową. Wysokiej jakości content marketing to też świetny sposób na budowanie rozpoznawalności firmy oraz zaufania do marki. Dzielenie się wiedzą, udzielanie użytecznych porad to dobry sposób na zwiększenie sprzedaży w firmie.

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register