Miała być świetna promocja za oceny. Wyszło wielkie rozczarowanie

Jak informuje nas nasza Czytelniczka, sieć sklepów Media Expert wprowadziła w błąd swoich klientów, którzy chcieli skorzystać z promocji „Pochwal się ocenami”. Ponieważ jej córka na świadectwie miała same oceny bardzo dobre i celujące, postanowiła zrobić jej prezent.

Oto relacja naszej Czytelniczki, która w sobotę odwiedziła sklep Media Expert przy ul. Teatralnej.

– Córka miała tylko trzy piątki i reszta szóstek na świadectwie do trzeciej klasy ogólniaka. Chciałam więc jej zrobić prezent na zakończenie roku. Udałyśmy się do sklepu Media Expert przy ul. Teatralnej, aby mogła sobie wybrać prezent, chodziło jej o słuchawki, i skorzystać z promocji „Pochwal się ocenami” – pisze nasza Czytelniczka. – Córka wybrała słuchawki, szybko podliczyłam ile dostanę „rabatu” za jej oceny i poszłyśmy do kasy. Kiedy doszło do płacenia, przeżyłam szok. Okazało się, że promocja ta obowiązuje tylko za zakupy powyżej kwoty 300 zł (słuchawki były tańsze) i różnica za stopnie na świadectwie zostanie naliczona na karcie podarunkowej. Taką kartę zaś będzie można zrealizować dopiero następnego dnia. Córka była rozczarowana, ja kupiłam te słuchawki jej po normalnej cenie, ale czuję się po prostu oszukana. W reklamie wyraźnie mówiono, że upust dotyczy 5 zł za każdą piątkę i 6 zł za każdą szóstkę na świadectwie.

Jak się okazało, wiele osób w całej Polsce dało się „nabrać” kolejnej już akcji reklamowej. Na koncie faceboowym tej sieci klienci wyrażają swoje niezadowolenie z akcji, która wprowadziła ich w błąd.

Co na to Media Expert?

„Dziękujemy za opinie i przepraszamy za niedogodności. Zwracamy uwagę, że warunki promocji są zapisane w regulaminie, na stronie internetowej akcji. Informacja jest również dostępna w elektromerketach. Pozdrawiamy, zespół Media Expert” – oto cała odpowiedź sieci.

– Nie każdego rodzica stać na wydatek 300 zł za dobre oceny, a tak naprawdę ponad 300 zł, bo zakupy trzeba było zrobić dwa razy. Po raz pierwszy, by uzyskać kartę. Po raz drugi, by skorzystać z rabatu za dobre oceny. Co mieli zrobić ci rodzice, kiedy obiecali już zakupy w nagrodę? – komentuje jedna z „oszukanych” w ten sposób osób.

Cóż dzieci dostały od sieci Media Expert ostatnią w tym roku szkolnym, bardzo cenną lekcję – nie warto wierzyć we wszystko, co się zobaczy i usłyszy w reklamach. Trzeba dokładnie sprawdzać wszystkie warunki tzw. promocji zakupowych.

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register