Jak stworzyć stoisko targowe, które zainteresuje klientów? Poznaj niezawodne sposoby!

Obecność firmy na targach branżowych, targach pracy czy różnorodnych eventach to dziś niemal konieczność, by dać się zauważyć potencjalnym klientom. Dodatkowo marka, która jest widoczna podczas takich wydarzeń, staje się lepiej rozpoznawalna i częściej zapamiętywana przez ludzi. Na targach obecni bowiem będą nie tylko przyszli kontrahenci, ale również osoby, dla których udział w nich jest swoistym rekonesansem i badaniem rynku. Warto więc tak przygotować stoisko firmy, aby przykuć uwagę wszystkich odwiedzających. Zobacz, na czym trzeba się szczególnie skupić w trakcie jego tworzenia.

Myśl o przeznaczeniu stoiska już podczas jego projektowania. Niech stoi frontem do ludzi

Stoisko targowe widzi mnóstwo ludzi, którzy na jego podstawie wyrabiają sobie opinię o firmie. Nietrudno się więc domyślić, że powinno być urządzone tak, by stanowiło swoistą wizytówkę działalności. Zadbaj o oprawę kolorystyczną stoiska. Idealnie, jeśli współgra ona z barwami, jakie wybrałeś do promocji swojego przedsiębiorstwa. Na ściankach, takich jak te oferowane przez firmę Omega System, nanieś również logo firmowe, a także chwytliwe hasła reklamowe. Niezwykle istotne jest też odpowiednie oświetlenie, by klient mógł bez problemu zapoznać się z materiałami promocyjnymi.

Wybierz najdogodniejsze miejsce dla swojej firmy. Doskonała będzie lokalizacja w centrum

Zasada, jaka sprawdza się przy poszukiwaniu odpowiedniego biura, działa też w przypadku targów branżowych. Tutaj jednak opiera się na innych przesłankach: wchodzący ludzie często rezygnują z odwiedzenia pierwszej ekspozycji w kolejce, chcąc najpierw zobaczyć, co czeka dalej. Dlatego to stoiska targowe stojące w środku hali cieszą się zazwyczaj największym powodzeniem. Z kolei do najdalej położonych stanowisk dociera dość mało osób, ponieważ ci klienci, którzy chcieli skorzystać z usług, już to zrobili. Może się też zdarzyć, że przechodzący są zmęczeni i nie mają sił na wycieczki po krańce hali wystawowej.

 Pomyśl, co zastaną odwiedzający Twoje stoisko. Zadbaj o wyposażenie i miłą obsługę

Jeżeli w planach masz rozmowy z pojedynczymi klientami, przyda się wygodny stolik i krzesła, a także „poczekalnia” dla innych zainteresowanych. Ci ostatni w trakcie czekania na swoją kolej chętnie poczytają materiały reklamowe, znajdujące się na stojaku obok. Postaw się na miejscu klienta – długotrwałe spacery między ekspozycjami męczą, dlatego dobrze jest zapewnić odwiedzającym możliwość odpoczynku i wypicia gorącej kawy czy herbaty. Jednak wszystkie zabiegi, łącznie z wysokiej jakości ściankami oraz ladami od Omega System nie zdadzą egzaminu, jeżeli nie będzie przy nich obsługi. Zadbaj o to, by na Twoim stoisku stali uśmiechnięci, kompetentni ludzie, którzy zachęcą przechodzących do odwiedzin.

1 komentarz

  • Jacek Reply

    6 czerwca 2019 at 15:51

    Tak jak piszecie bardzo ważne jest oświetlenie, z doświadczenia wiem że wiele firm nie zwraca na to uwagi w konsekwencji są czarną plama na mapie hali. Białe kolory stoiska + mocne światło potrafi zrobić lepszą robotę niż najbardziej wymyśle i skomplikowane indywidualne stoisko, przez to że jest bardziej widoczne. Pamiętajcie, że najlepsze oświetlenie idzie z góry czyli z kratownicy podciągniętej do konstrukcji hali targowej.

Skomentuj Jacek Anuluj pisanie odpowiedzi

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register