„Świeżaki” wracają do Biedronek. Wiemy jak będą wyglądały

To już pewne. Kultowe maskotki Świeżaki wracają do Biedronki. Dyskont poinformował właśnie, że rozpoczyna kampanię reklamową nowej odsłony promocji w sklepach. Zasady zdobycia Świeżaków pozostają jednak tajemnicą.

20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci www.biedronka.pl oraz w sklepach.

swiezaki3

Pierwsza edycja promocji dyskontu polegała na kolekcjonowaniu punktów. Na jeden punkt trzeba było wydać 40 zł. Po uzbieraniu 60 punktów dostaliśmy jednego świeżaka. Wychodzi, że jeden pluszak był wart 2,4 tys. zł.

Biedronka dała jednak możliwość zdobycia pluszaków za mniejszą kwotę. Kiedy klient zrobił zakupy z kartą „Moja Biedronka,” dostanie dodatkowy punkt. Dodatkowym sposobem jest jeszcze zakup warzyw lub owoców. Tym sposobem zdobywa się kolejny punkt przy zakupie za 40 zł.

Pierwsza odsłona promocji „Gang świeżaków”, w której można było otrzymać jedną z maskotek przedstawiających warzywa i owoce, okazała się na tyle popularna, że zabawek zabrakło w sklepach. Zrozpaczeni rodzice już na początku listopada zeszłego roku jeździli od sklepu do sklepu w poszukiwaniu maskotek dla swoich dzieci.

Choć Biedronka zabezpieczyła się w regulaminie na wypadek wyczerpania zapasów, to ostatecznie dyskont postanowił, że każdy klient, który uzbierał wystarczającą liczbę naklejek, otrzyma wybranego przez siebie świeżaka. Na maskotkę trzeba było jednak zapisywać się u kierownika sklepu.

źródło: onet.pl

 

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register