Nowa sieć handlowa wejdzie do Elbląga. Trwają poszukiwania lokalizacji

Sieć handlowa Dino poszukuje osób do pracy w Elblągu, które będą odpowiedzialne za wyszukanie odpowiednich lokalizacji pod budowę sklepów tej marki. Oznacza to, że już wkrótce sklepy Dino mogą pojawić się w naszym mieście.

Sieć spożywcza Dino szykuje się do inwestycji w naszym mieście. Dlatego inwestor poszukuje najpierw osób do przeprowadzenia tego procesu w Elblągu. Osoba zatrudniona przez sieć będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie lokalizacji pod budowę nowych marketów na wyznaczonym terenie, badanie stanu formalno-prawnego gruntów oraz pozyskiwanie decyzji administracyjnych związanych z procesem inwestycyjnym.

Jednak na razie sieć nie chce podać zbyt wielu szczegółów dotyczących planów inwestycji w Elblągu.

– Dino niestety nie udziela informacji na temat planowanych inwestycji – mówi Beata Cioczek, Senior Manager M+G Sp. z o.o. Sp. k.

Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, otworzyła w 2017 roku 147 nowych sklepów wobec 123 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 20% rok do roku. W samym IV kwartale sieć uruchomiła 57 sklepów i według stanu na 31 grudnia 2017 liczy już 775 placówek.

Rok 2017 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju organicznego. Zwiększaniu skali działalności Spółki sprzyjała dobra sytuacja rynkowa, w tym wzrost konsumpcji i powrót inflacji.

– W 2017 roku otworzyliśmy rekordową liczbę nowych sklepów w historii działalności Spółki. Zgodnie z zapowiedziami przekroczyliśmy liczbę otwarć z 2016 r. W II połowie roku, a szczególnie w IV kwartale, przyspieszyliśmy proces otwierania nowych placówek. Stopniowo zwiększamy także bank ziemi pod budowę nowych marketów. Przyjęty model biznesowy oraz posiadanie własnych gruntów i nieruchomości daje nam większą elastyczność działania i umożliwia szybki rozwój –  mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

– Rośniemy szybciej niż rynek. Dodatkowo sprzyja nam otoczenie makroekonomiczne, dobra koniunktura. Rosną dochody Polaków i wydatki konsumpcyjne, a nasz model supermarketów wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim. W 2018 roku spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów – dodaje Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

W 2017 r. sieć Dino otworzyła 147 sklepów w 12 województwach. Całkowita powierzchnia sali sprzedaży przekroczyła na koniec 2017 r. 295 tys. metrów kwadratowych i była o 23,8% większa niż rok wcześniej. Dynamicznie rośnie liczba pracowników. Zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2017 r. 12,9 tys. osób, podczas gdy w 2016 r. było to 10,6 tys.

Spółka jest właścicielem zdecydowanej większości gruntów i nieruchomości, w których zlokalizowane są sklepy Dino. W połączeniu z dobrze funkcjonującym modelem biznesowym, umożliwiło to szybki rozwój sieci Dino na przestrzeni ostatnich lat i dynamiczny wzrost liczby sklepów ze 111 w 2010 roku, do 775 sklepów na koniec grudnia 2017. Średnioterminowym celem strategicznym Spółki jest przekroczenie liczby 1200 sklepów nie później niż do końca 2020 r.

 

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register