Jak zwiększyć ruch na stronie firmowej? Poznaj 2 proste sposoby!
Internet stał się nowoczesnym kanałem dystrybucji usług i towarów, który kusi coraz więcej przedsiębiorców. Stworzenie atrakcyjnej wizualnie strony nie gwarantuje jednak zwiększenia sprzedaży. Aby zaistnieć w sieci witryna firmowa potrzebuje wartościowego ruchu. Jak jednak przyciągnąć potencjalnych klientów? Poniżej prezentujemy dwa skuteczne sposoby na promowanie firmy w internecie!
Pozycjonowanie stron www skutecznym sposobem na zwiększenie zysków
Najskuteczniejszym sposobem na reklamowanie firmy w internecie jest pozycjonowanie stron www . Usługa ta to zbiór działań mających na celu zdecydowane zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron zawsze rozpoczyna się od wnikliwego audytu SEO, który pozwala określić newralgiczne sfery witryny firmowej. Następnie wykonywana jest optymalizacja SEO kodu strony i tworzone są unikatowe treści nasycane wybranymi słowami kluczowymi. Kolejnym etapem jest pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony firmy. – mówił specjalista SEO z agencji afterweb.pl. Pozycjonowanie stron www jest procesem długotrwałym, jednak przynoszący znaczne efekty. Na rezultaty firmy nawiązujące współpracę z agencjami muszą poczekać zazwyczaj od 3 do 6 miesięcy. Osiągnięcie pozycji w pierwszej 10 wyników wyszukiwania jest gwarancją ściągnięcia wartościowego ruchu na stronę, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron www jest obecnie najpopularniejszą formą reklamy niejawnej w wyszukiwarce. Warto podkreślić, że usługa pozycjonowania prowadzona w przemyślany sposób jest też świetnym sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie zaufania do marki.
Kampania linków sponsorowanych sposobem na szybkie promowanie strony firmowej
Promowanie witryny firmowej w linkach sponsorowanych jest drugim skutecznym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie. Przedsiębiorca wpłacając środki pieniężne na indywidualne konto Google i ustawiając reklamę ma możliwość natychmiastowego promowania swojego biznesu w wyszukiwarce. Reklama Google AdWords wyświetlania jest w wynikach płatnych na wybrane przez firmę frazy kluczowe. Wysokość pozycji ustalana jest na zasadzie licytacji, a to oznacza, że im więcej płacimy tym korzystniejsze miejsce otrzymujemy. Minusem Google AdWords jest bez wątpienia koszt, który w przypadku branż konkurencyjnych może być bardzo wysoki. Kampanie linków sponsorowanych sprawdzą się do promowania produktów lub usług sezonowych lub firm działających w branżach niszowych, gdzie konkurencja nie jest zbyt znaczna. Plusem Google AdWords jest możliwość bieżącego śledzenia efektów reklamy i wprowadzania w dowolnym czasie ewentualnych zmian. Jeśli nie posiadamy odpowiedniego doświadczenia i wiedzy warto powierzyć prowadzenie kampanii doświadczonej agencji. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że przeznaczone środki na reklamę zostaną spożytkowane w jak najefektywniejszy sposób.
1 komentarz
Marianna
22 sierpnia 2018 at 08:13Świetny artykuł.
Ja postawiłam w swojej firmie na sprawne pozycjonowanie.
Dzięki czemu ruch na mojej stronie się zwiększył,co wpłynęło na zwiększenie liczby klientów.