„Za skórą” – kolejna wstrząsająca kampania PETA

Luksusowy sklep w galerii, piękne wyroby z naturalnej skóry chętnie oglądane przez klientów spragnionych wyrobu dobrej jakości….co dalej? Przekonajcie się sami.

People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) znów ekstremalnie szokuje w swojej nowej kampanii „Behind The Leather” („Za skórą”)poświęconej tym razem problemowi produkowania odzieży z naturalnej skóry. Cała akcja jest tyleż pomysłowa i celna, co drastyczna – co już stało się charakterystyczne dla kampanii tej organizacji. Na jej potrzeby otworzono pop up’owy sklep (pop up store to sklep, który powstaje tylko na jakiś czas i w którym można znaleźć unikatowe i niecodzienne rzeczy), który wabił klientów ekskluzywnej galerii handlowej w samym centrum Bangkoku luksusowymi wyrobami z naturalnej skóry egzotycznych zwierząt.

O moralnych wątpliwościach związanych z noszeniem naturalnych futer słyszał już niemal każdy. Tym razem PETA chce zwrócić uwagę, że z podobnych powodów kupowanie odzieży i odzieży wykonanej z naturalnej skóry jest nieetyczne. Zwierzęta są zabijane masowo, często ze szczególnym okrucieństwem, czasem nawet są skórowane jeszcze żywe. „For the exotic skin industry, cruelty is a daily business” („Dla biznesu związanego z egzotycznymi skórami okrucieństwo to jest na porządku dziennym”) mówią twórcy kampanii.

Cała akcja ma o tym przypomnieć potencjalnym amatorom skórzanych dodatków i odzieży. I robi to bez litości, bezkompromisowo uzmysławiając, że wybierający tego typu rzeczy niebagatelnie przyczyniają się do cierpienia zwierząt i degradacji środowiska.

Akcja miała wstrząsnąć i uświadomić konsumentów. A co Ty poczułeś?

źródło: http://www.kampaniespoleczne.pl

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register