“Za skórą” – kolejna wstrząsająca kampania PETA
Luksusowy sklep w galerii, piękne wyroby z naturalnej skóry chętnie oglądane przez klientów spragnionych wyrobu dobrej jakości….co dalej? Przekonajcie się sami.
People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) znów ekstremalnie szokuje w swojej nowej kampanii “Behind The Leather” (“Za skórą”)poświęconej tym razem problemowi produkowania odzieży z naturalnej skóry. Cała akcja jest tyleż pomysłowa i celna, co drastyczna – co już stało się charakterystyczne dla kampanii tej organizacji. Na jej potrzeby otworzono pop up’owy sklep (pop up store to sklep, który powstaje tylko na jakiś czas i w którym można znaleźć unikatowe i niecodzienne rzeczy), który wabił klientów ekskluzywnej galerii handlowej w samym centrum Bangkoku luksusowymi wyrobami z naturalnej skóry egzotycznych zwierząt.
O moralnych wątpliwościach związanych z noszeniem naturalnych futer słyszał już niemal każdy. Tym razem PETA chce zwrócić uwagę, że z podobnych powodów kupowanie odzieży i odzieży wykonanej z naturalnej skóry jest nieetyczne. Zwierzęta są zabijane masowo, często ze szczególnym okrucieństwem, czasem nawet są skórowane jeszcze żywe. “For the exotic skin industry, cruelty is a daily business” (“Dla biznesu związanego z egzotycznymi skórami okrucieństwo to jest na porządku dziennym”) mówią twórcy kampanii.
Cała akcja ma o tym przypomnieć potencjalnym amatorom skórzanych dodatków i odzieży. I robi to bez litości, bezkompromisowo uzmysławiając, że wybierający tego typu rzeczy niebagatelnie przyczyniają się do cierpienia zwierząt i degradacji środowiska.
Akcja miała wstrząsnąć i uświadomić konsumentów. A co Ty poczułeś?
źródło: http://www.kampaniespoleczne.pl
0 komentarzy