Brudne paliwo? Czy to przyczyna wypadku MiG-a pod Pasłękiem?

Reporterzy RMF dotarli do informacji ze śledztwa w sprawie wypadku MiG-29 pod Pasłękiem, w którym zginął pilot maszyny. Według przecieków, przed katastrofą silniki przestały działać w wyniku awarii systemu zasilania paliwem. Śledczy nie wykluczają, że paliwo mogło być też tankowane ze źle umytej cysterny.

Jak wynika z informacji, zebranych przez RMF FM, pilot w czasie lotu zgłaszał problemy techniczne, a tuż przed katastrofą przestały działać silniki. Śledczy biorą więc pod uwagę kilka wersji – m.in nieszczelność zbiornika paliwa czy problemy z przewodami paliwowymi.

Według rozgłośni, powodem kłopotów technicznych maszyny, które doprowadziły do katastrofy, w której zginął pilot, mogły być m.in zabrudzone filtry czy woda w paliwie.

Według RMF, śledczy nie wykluczają więc źle umytej cysterny, z której brano paliwo do MiG-29. Sprawę ostatecznie wyjaśnią powołani biegli.

RMF FM

0 komentarzy

Napisz komentarz

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register